poniedziałek, 7 października 2013

Urodzinowe rozdanie - WYNIKI!

Na wstępie tylko powiem, że każde losowanie odbyło się jeden jedyny raz. Nie przedłużając:

Serię o Megan Chase autorstwa Stacii Kane wygrywa:




"Piętno" Sandry Stawińskiej wygrywa:


"Pierwszy grób po prawej" wygrywa:


"Imię bestii" wygrywa:


"Gwiazd naszych wina" wygrywa:


Gratuluję zwycięzcom! :) Za moment wysyłam maile, a na odpowiedzi czekam do piątku! Książki natomiast wyślę w poniedziałek.

P.S. Za mną czwarta jazda. Śmigam już po mieście bez żadnego skrępowania, ale muszę jeszcze popracować nad rondami :D Ogólnie za kierownicą czuję się jak ryba w wodzie, w życiu nie przypuszczałam, że jazda samochodem tak bardzo mi się spodoba (chociaż ogromna w tym zasługa mojego instruktora, każdemu życzę takiego wyluzowanego gościa :D)! ♥

13 komentarzy:

  1. Ah, nie udało się ;)
    Gratuluję wszystkim wybrańcom losu (czy też maszyny losującej ;))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie - bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać aż książka wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :D Powinienem spróbowac szczęscia w totolotku :)
    Powodzenia w jazdach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo - ogromnie się ucieszyłam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, a było tak blisko :D
    Gratuluję zwycięzcom, a Tobie życzę, żeby za kółkiem było coraz lepiej i żeby jazda zawsze sprawiała Ci przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:)

    Na luzie lepiej się jeździ :) hehe tzn. Ty powinnaś być wyluzowana, a nie auto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak blisko byłam do "Gwiazd naszych wina":(
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięzcom! :)
    Powodzenia na kursie prawka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki dotarły :)
    Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, wszelkie komentarze są bardzo mile widziane :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...