czwartek, 15 listopada 2012

Ogłoszenie parafialne

Witajcie!

Mam dylemat. Po przeczytaniu "Klątwy tygrysa" musiałam trochę odetchnąć i odreagować. Byłam wściekła, że zmarnowałam czas na tę książkę, więc w końcu uległam namowom znajomych i rodziny i wzięłam się za oglądanie "Gry o tron". I zgadnijcie, co się stało. Tak, zakochałam się. Obejrzałam oba sezony w jeden weekend, nie wychodząc z domu i ledwie ruszając się sprzed komputera.

Jak widzicie w "Zapowiedziach", miałam teraz czytać "Cichego wielbiciela" Rudnickiej i owszem, zaczęłam, ale nie mogę. Po prostu nie mogę. Nie umiem się skupić, bo myślami już jestem przy Pieśni Lodu i Ognia. Sami zresztą widzicie, że trochę minęło od ostatniej recenzji. Muszę więc darować sobie Rudnicką na jakiś czas i biorę się za Martina, bo po prostu MUSZĘ wiedzieć, co będzie dalej!

Wybaczcie mi te zmiany, postaram się wkrótce skrobnąć notkę na temat "Gry o tron". Sama nie mogę się doczekać :)

A tymczasem:


P.S. Skoro już jesteśmy przy offtopie, to czy ktokolwiek wybiera się jutro na Przed Świtem 2? Ja jak najbardziej. Tym bardziej, że z tego, co czytałam i widziałam, to film, a przynajmniej jego końcówka, będzie baaaardzo odbiegał od książki. Na to liczę, bo po przeczytaniu czwartej części Zmierzchu czułam coś pomiędzy niedosytem a niesmakiem :P

7 komentarzy:

  1. Fakt, wciąga to cholerstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego ja nie zaczynam oglądać, boję się, że utknę przed komputerem na długi czas ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W to nie wątpię, ale warto, bo serial jest po prostu niesamowity!

      Usuń
  3. To ja może daruje sobie na razie zapoznanie się z Grą o Tron, bo jak się skończy tak jak u Ciebie to bedzie zle:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam zamiary oglądać tego serialu, ale po Twoich zachwytach chyba się skuszę... Ale dopiero gdy będę miała trochę więcej czasu. Jeszcze nie tak dawno temu podobna historię miałam z "Pamiętnikami wampirów": nie ważne, że szkoła, nie ważne, że sprawdziany ja musiałam siedzieć i oglądać wszystkie zaległe odcinki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę zacząć w końcu oglądać, ale wiem, że nie zrobię wtedy nic konstruktywnego, a szkoła jednak wymaga ode mnie wiele. :( Poczekam do grudnia, wtedy, gdy będzie dużo wolnego, w końcu obejrzę ten serial. Chciałam najpierw przeczytać książkę, ale jak na złość nie ma w żadnej bibliotece od miesięcy, a z pieniędzmi u mnie słabo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial jest cudowny. Książka niestety jest tragicznie droga i po obejrzeniu serialu trochę mi się dłuży, ale warto, bo niektóre relacje są ukazane zupełnie inaczej niż w filmie i warto chociażby z tego względu :D

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, wszelkie komentarze są bardzo mile widziane :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...